مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 09:552020-07-25اقتصادي

عجیب ترین تالار بورس جهان، زیر یک درخت


«همه چیز از اولین کد بورسی شروع شد!» این روزها تب و تاب ورود به بورس در همه جا مشاهده می شود و همه از پیر و جوان و کودک گرفته تا نوزادان چند ماهه کد بورسی دارند.

«خراسان» در ادامه نوشت: این اتفاق تا جایی پیش رفته که همین چند وقت پیش در خبرها آمده بود برخی از کارمندان به دلیل کمبود وقت برای کار در بورس از شغل خود استعفا کرده و عطای کارمندی را به لقایش بخشیده‌اند چون در بورس درآمدی به مراتب بیشتر از کارمندی داشته‌اند! واقعیت این است که این روزها تب بورس در همه جا دیده می‌شود و می‌توان گفت که بورس، مرزهای روستایی و شهری را درنوردیده و در همه جای کشور افراد به لطف آزادسازی سهام عدالت و البته سوددهی نسبتا خوب آن در ماه‌های اخیر دارای کد بورسی شده‌اند.

اما در این میان ماجرای روستای «مال ملا» در نزدیکی شهر لنده استان کهگیلویه و بویراحمد که 85 درصد از اهالی‌اش کد بورسی دارند، در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و امروز برای آشنایی بیشتر با این روستا که به «مال استریت» مشهور شده به سراغ دهیار و اهالی آن رفته‌ایم که در ادامه آن را می‌خوانید.

روستایی با 135 خانوار «مال ملا» که این روزها به عنوان بورس‌بازترین روستای کشور شناخته می‌شود، یکی از روستاهای استان کهگیلویه و بوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین تالار بورس جهان، زیر یک درخت

عجیب ترین تالار بورس جهان، زیر یک درخت