مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-25سياسي

عوامل و دست های پشت پرده شورا


از جمله مواردی که شورای پنجم را به حاشیه برد تأثیرپذیری بیش از اندازه از عوامل و دست های پشت پرده شورا بود و اکنون نیز که ساعاتی چند تا انتخاب شهردار باقی نمانده است، - خبرگزاری فارس- جاوید بنابیان: درست حدود 37 ماه از عمر شورای پنجم اسلامی شهر در بناب می گذرد که در این مدت انتخاب سه سرپرست شهرداری و دو شهردار را در کارنامه خود دارد و بر اساس اظهارات رییس شورای اسلامی شهر قرار است یکشنبه آینده سومین شهردار شورای پنجم انتخاب و معرفی شود و حال این سئوال برای شهروندان بنابی مطرح است که آیا شورای پنجم در بناب رکورددار انتخاب شهردار خواهد شد.

شورای اسلامی شهر بناب بدنبال استعفای اجباری محبوب تیزپاز نیاری شهردار سابق بناب در آستانه انتخابی سخت و سرنوشت ساز برای شهرداری بناب قرار دارد؛ انتخابی که قطعاً بر روی آینده این شورا تأثیر جدی خواهد داشت.

با وجود تمام حاشیه هایی که در چند روز گذشته مهم تر از متن بودند و این حاشیه ها نیز از ناحیه خود اعضای شورای شهر بود که در فضای مجازی پیچید و شاید بجای عذرخواهی از مردم شریف بناب بخاطر عملکرد ضعیف شهرداری و شورا به محکوم کردن همدیگر پرداختند.

اعضای شورای پنجم با رأی بسیار بالایی نسبت به دوره های قبل منتخب مردم بناب شدند اما محبوبیت این شورا نسبت به روزهای اول بیش از پیش کاهش داشته است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل و دست های پشت پرده شورا

عوامل و دست های پشت پرده شورا