مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:402020-07-25اقتصادي

58 هزار تن محصول کشاورزی بصورت توافقی در استان قزوین خریداری شد


مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: با خرید توافقی 58 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در سال جاری بیش از 25 هزار تن انواع کود، آرد و بذر نیز میان کشاورزان استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس آقا علیخانی در نشست با رییس مجمع نمایندگان استان قزوین که روز شنبه در اداره تعاون روستایی قزوین برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر با فعالیت 114 شرکت تعاونی روستایی، کشاورزی، زنان و تولید در استان قزوین بیش از 81 هزار نفر بهره بردار بخش کشاورزی عضو این شرکت ها هستند و از خدمات آن استفاده می کنند.

وی افزود: یکی از رویکردهای تعاون روستایی رسیدگی به امور مربوط به حوزه اقتصاد روستایی است که با اجرای طرح خرید توافقی این مهم بخوبی صورت می گیرد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از کارهای مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و ما نیز تلاش می کنیم با حمایت از تولیدات داخلی به تقویت و شکل گیری حلقه های زنجیره اقتصاد کمک کنیم.

آقا علیخانی از خرید تضمینی محصولات کشاورزی هم خبر داد و گفت: خرید 23 هزار تن گندم و 5223 تن کلزا، خرید توافقی 58 هزار تن محصولات کشاورزی، توزیع 17 هزار تن کود، توزیع 7 هزار تن آرد روستایی، تأمین 1700 تن بذر اصلاح شده، خرید حمایتی 6 هزار تن شیر و توزیع 11 میلیون لیتر مواد س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 هزار تن محصول کشاورزی بصورت توافقی در استان قزوین خریداری شد

58 هزار تن محصول کشاورزی بصورت توافقی در استان قزوین خریداری شد