مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-25سياسي

حل بسیاری از مشکلات آموزش و پروش در گرو دانشگاه فرهنگیان و هسته گزینش است


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: اگر دانشگاه فرهنگیان و هسته گزینش به درستی به رسالت خود عمل نمایند، بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری، فرحناز قائدامینی در دیدار با کارکنان هسته گزینش این اداره ضمن تأکید بر اهمیت فرایند گزینش نیروی انسانی، گفت: دانشگاه فرهنگیان و هسته گزینش دو مؤلفه اساسی تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش هستند و اگر به درستی به رسالت خطیر خود عمل نمایند بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش حل خواهد شد؛ چراکه هسته گزینش انتخاب کننده نیروی انسانی کارآمد و دانشگاه فرهنگیان متولی آموزش و تربیت آنهاست.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تعاملات و ارتباطات سازنده در زمان کنونی خاطرنشان کرد: تعاملات مثبت و سازنده هسته گزینش با بدنه آموزش و پرورش موجب خواهد شد که نگاه به گزینش مثبت ارزیابی شود.

وی گفتمان سازی را یکی از ضروریات فعلی هسته گزینش دانست و افزود: گفتمان سازی نیاز امروز هسته گزینش است و با گفتمان سازی، ارتباط با مدیران مدارس، جامعه معلمان و رؤسای ادارات برقرار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل بسیاری از مشکلات آموزش و پروش در گرو دانشگاه فرهنگیان و هسته گزینش است

حل بسیاری از مشکلات آموزش و پروش در گرو دانشگاه فرهنگیان و هسته گزینش است