مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 03:302020-07-25اقتصادي

استانداری تهران: متقاضیان مسکن مهر پول اضافه پرداخت نکنند


متقاضیان مسکن مهر پول اضافه پرداخت نکنند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال جاری، گفت: متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس هیچ پول اضافی تحت هیچ عنوانی نباید پرداخت نکنند.

محمد تقی زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره افزایش پرداختی متقاضیان مسکن مهر به ویژه در پردیس و پرند گفت: تحت هیچ عنوانی اعم از نقل و انتقال، نرخ تعدیل و مابه التفاوت نصبیات و غیره نبایستی متقاضیان مسکن مهر وجه اضافه پرداخت کنند و شرکت عمران پردیس و پرند بایستی از منابع شرکت نسبت به پرداخت مابه التفاوت و نرخ تعدیل اقدام کنند.

وی افزود: بعضاً در گذشته رسانه‌ها گزارش هایی مبنی بر اینکه از متقاضیان مسکن مهر وجه اضافه تقاضا می شد، منتشر کرده بودند لذا در هشتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان تهران درباره این موضوع بحث و بررسی شد و مقرر شد پرونده این امر بسته شود و متقاضیان تحت هیچ عنوانی نباید مبلغی بابت اینکه قیمت مسکن مهر افزایش پیدا کند یا در مورد نگهداری و غیره، پرداخت کنند.

تقی زاده ادامه داد: قبلا شورای مسکن مجوزی در مورد خرید عرضه سهم متقاضی به شکل اختیاری داده بود که آن هم اجبار نبود و هر یک از مالکین اگر نسبت به سهم عرضه مسکن خود تقاضا داشتند، می توانستند بر اساس قیمت کارشناسی، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری تهران: متقاضیان مسکن مهر پول اضافه پرداخت نکنند

استانداری تهران: متقاضیان مسکن مهر پول اضافه پرداخت نکنند