مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:402020-07-23ورزشي

توسعه ورزش بانوان از اولویت های مهم ورزش هرمزگان است


توسعه ورزش بانوان از اولویت های مهم ورزش هرمزگان است و توجه به ورزش بانوان سبب رشد و پویایی جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری در جلسه تخصصی کارگروه ورزش بانوان استان اظهار داشت: توسعه ورزش بانوان در هرمزگان یکی از برنامه های مهمی است که با ارائه ایده ها و نظرات و برنامه های ورزش بانوان رشد و توسعه می یابد.

وی با بیان اینکه می بایست از ظرفیت ها و استعدادهای ورزشکاران، مربیان، داوران، اساتید و نخبگان ورزشی استان در جهت پیشرفت و توسعه ورزش بانوان بهره بگیریم، افزود: با هم فکری و برنامه ریزی های اعضای کارگروه می توان ورزش را در حوزه های همگانی، قهرمانی، بازی های بومی و محلی و روستایی، استعدادیابی و آموزش را در سطح استان توسعه و گسترش دهیم.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان تصریح کرد: با تشکیل این کارگروه  قطعأ در مسیری حرکت خواهیم کرد که حاصل تفکر اساتید، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و نخبگان ورزش به عنوان برنامه ریز ورزش سرلوحه کار قرار خواهد گرفت و با تصمیمات تأثیرگذار در حوزه ورزش بانوان خواهیم توانست رشد و توسعه در این حوزه را شکوفاتر کنیم.

 امیاری با بیان اینکه نگاه ویژه ای به ورزش بانوان در سطح شهرستان ها و روستاها داریم یادآور شد: با تعامل و همکاری همه اعضا، نیازمندی های موجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش بانوان از اولویت های مهم ورزش هرمزگان است

توسعه ورزش بانوان از اولویت های مهم ورزش هرمزگان است