مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:302020-07-23اجتماعي

اجرای طرح سواد زندگی برای دانش آموزان دختر زنجانی


کارشناس مسؤول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح سواد زندگی برای دانش آموزان دختر زنجانی اجرا می شود.

- زهرا سلیمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه ازدواج یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی انسان است، اظهار کرد: آموزش و مشاوره مستمر و مسؤولانه نوجوانان و جوانان در زمینه ازدواج از تاکیدات ماده 102 قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران است.

 کارشناس مسؤول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه باید توانمندسازی دانش آموزان در کسب مهارت های لازم برای طرح ریزی مسیر زندگی مشترک و هم چنین آموزش والدین و مربیان تسهیل گر در این زمینه با توجه به تغییرات زمانی و مکانی انجام شود، تاکید کرد: کودکان و نوجوانان در دوره مهمی از رشد خود در مدارس حضور دارند.

وی افزود: مدارس یکی از بهترین و مناسب ترین مکان ها برای اجرای برنامه های آموزش مهارت های زندگی به شمار می رود.

سلیمانی تقویت بنیان خانواده و کمک به افزایش سطح توانایی ها و مهارتهای خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه اسلامی را از راهکارهای سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: در همین راستا طرح ملی آموزش سواد زندگی با موافقت نامه وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سواد زندگی برای دانش آموزان دختر زنجانی

اجرای طرح سواد زندگی برای دانش آموزان دختر زنجانی