مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:052020-07-23سياسي

آهو: امام رضا(ع) ضامنم شد/ «دختر فراری» که از سرنوشت رومینا گریخت


آهو که همین امسال از خانه فرار کرده بود، می گوید: شب اول که فرار کردم حتی صدقه انداختم به حرم امام رضا(ع) رفتم و از او خواهش کردم مراقبم باشد یقین دارم همین باعث شد که تا لب پرتگاه رفتم و برگشتم و آسیبی ندیدم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، با هماهنگی قبلی وارد معاونت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی می شوم.

فقط می دانم قرار است با دختری تیزهوش روبرو شوم که از خانه فرار کرده و حالا به آغوش خانواده برگشته است، دختری که می توانست به سرنوشت رومینا دچار شود، اما نشد.

وارد دفتر که می شوم پدر و دختری در مقابل خودم می بینم متفاوت با تمام تصوراتی که در طول مسیر در ذهنم شکل گرفته بود، او شبیه دختر فراری ها نیست.

دختری که طرز لباس پوشیدن و صحبت کردنش روایت از رشد در خانواده ای اصیل و با ریشه دارد.

و پدری که نه پیر است و نه جوان، نه بی سواد و نه خیلی تحصیلکرده، پدری ساده بی آلایش و متدین! لحظه ای مردد می شوم، شاید اشتباهی رخ داده! آرام از مسوول دفتر می پرسم این همان دختر فراری است که قرار بود با او مصاحبه کنم؟ با تکان دادن سر و بستن پلک هایش به من اطمینان می دهد اشتباهی رخ نداده است.

حالا مطمئن می شوم آهو هم یکی از 300 و چند دختری که در یک سال اخیر خانه پدری را به خیال رسیدن به آرزوهایشان ترک کرده اند، این آماری است که در گفت وگویم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهو: امام رضا(ع) ضامنم شد/ «دختر فراری» که از سرنوشت رومینا گریخت

آهو: امام رضا(ع) ضامنم شد/ «دختر فراری» که از سرنوشت رومینا گریخت