مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 03:502020-07-23اقتصادي

نام نویسی 790 مالک خودرو عمومی در گیلان برای گازسوزکردن


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از نام نویسی 790 مالک خودرو عمومی در گیلان برای گازسوز کردن خودروهای خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی اصغر عباسی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی اظهار کرد: پس از آغاز این طرح از 24 خرداد در استان گیلان، مردم استقبال خوبی از طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی کرده و در سطح استان هم تبلیغات خوبی صورت گرفت.

وی گیلان را یکی از استان های برتر در اجرایی شدن طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی معرفی کرد و افزود: از نخستین روز آغاز این طرح تاکنون 790 دستگاه خودرو ثبت نام کرده و از این تعداد 280 خودرو گازسوز شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اذعان به اینکه مشخصات 164 دستگاه خودرو دیگر در استان گیلان تایید شده است، تصریح کرد: صاحبان خودروهای عمومی گازسوز مانند وانت باید در سامانه GCR.

NIOPDC.

IR ثبت نام کرده و بر اساس اطلاعات وجود علاوه بر تایید 164 دستگاه خودرو، 265 دستگاه خودرو هم مالکان آن در انتظار تایید مشخصات و فرآیند نوبت دهی هستند.

عباسی با اشاره به فرآیند نوبت دهی بر اساس زمان بندی مناسب بیان کرد: از متقاضیان طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی درخواست دارم هر چه زودتر نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 790 مالک خودرو عمومی در گیلان برای گازسوزکردن

نام نویسی 790 مالک خودرو عمومی در گیلان برای گازسوزکردن