مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:552020-07-22سياسي

مراحل مطالعاتی معدن آلبلاغ رو به پایان است / پی جویی آغاز می شود


مدیر اکتشاف سازمان ایمیدرو درخصوص آخرین وضعیت معدن آلبلاغ و برنامه های پیش رو، توضیحاتی ارائه داد.

- علی اصغر زاده در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه فعالیت ها در منطقه آلبلاغ به دوبخش فعالیت های اکتشافی و حفاظتی تقسیم می شود؛ گفت: سازمان ایمیدرو فعالیت های اکتشافی منطقه را از مدت ها قبل در سال 98 استارت زده و با انتخاب شرکت مشاور در مناقصه ای که در مرحله اول انجام شد با حضور سایر مسئولان، منطقه را تحویل داده اما با توجه به برف سنگینی که در منطقه آمده بود کارشان به تأخیر خورد.

مدیر اکتشاف ایمیدرو ادامه داد: در انتهای سال 98 شرکت مشاور به منطقه وارد و فاز شناسایی را انجام و گزارش فاز شناسایی تهیه و برای سازمان صمت استان و وزارتخانه ارسال و جلسه دفاعیه برگزار و مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: بعد از گذراندن این مرحله در آغاز سال 99 نیروهای شرکت ایمیدرو وارد فاز پی جویی شدند و تِلرانس هایی را انجام و نمونه هایی را برداشت کردند و کارهای مطالعاتی ژئو شیمی های منطقه فعالیتش شدت گرفت.

اصغرزاده با اشاره به پایان برداشت های پی جویی در راستای مطالعات ژئو شیمی گفت: هم اکنون نمونه های برداشت شده از جمله نمونه رسوبات آب راه و نمونه های کانونی برای انجام یک سری آنالیزها به آزمایشگاه مورد اعتماد ارسال شده است که بعد از اعلام نتایج آزمایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل مطالعاتی معدن آلبلاغ رو به پایان است / پی جویی آغاز می شود

مراحل مطالعاتی معدن آلبلاغ رو به پایان است / پی جویی آغاز می شود