مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-22اجتماعي

مهار حریق در مراتع «نماگرد» فریدن و «قلعه عطا» در خوانسار


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حریق در مراتع نماگرد شهرستان فریدن به وسعت چهارهکتار وحریق در مراتع قلعه عطا شهرستان خوانسار به وسعت یک هکتار اطفاء شد.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام اطفا حریق در مراتع نماگرد شهرستان فریدن به وسعت چهار هکتار اظهار داشت: حریق در مراتع قلعه عطا شهرستان خوانسار به وسعت یک هکتار با تلاش دوساعته تیم های امدادی و آتش نشانی یگان حفاظت منابع طبیعی و نیز تیم های محلی و دهیاری ها اطفا شد.

وی افزود: خطای انسانی مهمترین عامل حریق در استان اصفهان است و از ابتدای سال جاری 37 حریق در مراتع و 5 حریق در عرصه های محیط زیستی استان اتفاق افتاده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیشتری حریق را در مناطق غرب استان اصفهان اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 42 حریق در مراتع و عرصه های محیط زیستی رخ داده است که عامل حریق اخیر هم خطای انسانی گزارش شده است.

وی با اشاره به گرم شدن دو تا سه درجه ای در مردادماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تصریح کرد: با توجه به بارش های فروردین ماه، بستر رشد گیاهان علوفه ای فراهم شد و انداختن یک بطری براق در مراتع می تواند زمینه بروز حریق گسترده را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار حریق در مراتع «نماگرد» فریدن و «قلعه عطا» در خوانسار

مهار حریق در مراتع «نماگرد» فریدن و «قلعه عطا» در خوانسار