مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-21حوادث

سوختن 200 اصله درخت و درختچه در منطقه حفاظت شده گریزمی


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از وقوع آتش سوزی گسترده در منطقه حفاظت شده گریزمی خبر داد و گفت: آتش در این منطقه پس از 5 ساعت تلاش مهار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از وقوع آتش سوزی گسترده در منطقه حفاظت شده گریزمی خبر داد و گفت: آتش در این منطقه پس از 5 ساعت تلاش مهار شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی در توضیح این خبر گفت: این دومین گزارش آتش سوزی در عرصه های طبیعی طی سه روز گذشته است و متاسفانه در این حادثه نیز 22 هکتار از پوشش جنگلی منطقه خاکستر شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز به دنبال دریافت گزارش وقوع آتش سوزی در منطقه حفاظت شده گریزمی، مأموران یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان سرخس بلافاصله عازم محل شدند و با همکاری مأموران یگان منابع طبیعی و مشارکت جوامع محلی پس از 5 ساعت موفق به مهار آتش شدند.

همتی بیان کرد: در این حادثه که بررسی علت وقوع آن در دست بررسی است، 22 هکتار از مراتع در آتش سوخت و این روزها یگان حفاظت محیط زیست در سراسر استان به خصوص عرصه های مستعد آتش سوزی در حالت آماده باش برای مقابله و مهار آتش هستند.

وی ضمن اشاره به سوختن 200 اصله درخت و درختچه در این حادثه مطرح کرد: 20 اصله درخت و 50 اصله درختچه به طور کامل سوخته و از بین رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختن 200 اصله درخت و درختچه در منطقه حفاظت شده گریزمی

سوختن 200 اصله درخت و درختچه در منطقه حفاظت شده گریزمی