مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-21بين الملل

حمله بایدن به ترامپ با یادآوری حدیثی از پیامبر(ص)


«جو بایدن»کاندیدای حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آینده، در حمله خود به «دونالد ترامپ» رییس جمهور کنونی آمریکا از حدیثی از پیامبر اسلام(ص) استفاده کرد.

- جو بایدن کاندیدای حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آینده، در حمله خود به دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا از حدیثی از پیامبر اسلام(ص) استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، بایدن مسلمانان آمریکا را برای پیوستن به نبرد وی برای شکست دونالد ترامپ جمهوریخواه و رییس جمهور کنونی آمریکا تشویق کرد.

کاندیدای دموکرات ها به انجمن یک میلیون مسلمان برای رأی به جو بایدن وعده داد که در کنار اقلیت های مسلمان در سراسر جهان قرار می گیردو تصریح کرد: این بسیار عالی است که انجمن شما بتواند یک میلیون رای مسلمانان آمریکا را برای حمایت از من در انتخابات ریاست جمهوری جمع کند.

جو بایدن در ادامه این حدیث پیامبر را یاد آورد: من رأی منکم منکرا فلیغیره بیده فإن لم یستطع فبلسانه فإن لم یستطع فبقلبه و ذلک أضعف الإیمان .

(هر کس از شما منکری ببیند (باید) به دست خویش مانع آن شود و اگر نتواند به زبان و اگر نتواند به دل مانع شود که حداقل ایمان همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله بایدن به ترامپ با یادآوری حدیثی از پیامبر(ص)

حمله بایدن به ترامپ با یادآوری حدیثی از پیامبر(ص)