مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 02:502020-07-20بين الملل

توهین به امارات برای یک نماینده کویتی 6ماه حبس آب خورد


ناصر الدویله که اکنون به اتهام توهین به عربستان به مدت یک سال در زندان به سر می برد حالا به اتهام توهین به امارات شش ماه دیگر به زندان محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روزنامه السیاسه کویت،دادگاه تجدید نظر ناصر الدویله نماینده سابق پارلمان و وکیل مدافع کویتی را به شش ماه حبس و جریمه ای به مبلغ هزار دینار به دلیل توهین به امارات محکوم کرد.

در حالی الدویله توسط دادگاه تجدید نظر به شش ماه حبس و جریمه محکوم می شود که دادگاه اولیه حکم به برائت وی صادر کرده بود.

وزارت خارجه کویت از الدویله که عضو جماعت اخوان المسلیمن است شکایت کرده و خواستار محاکمه وی در دادگاه و نیز خواستار اشد مجازات علیه وی به دلیل تهدید به قطع روابط دیپلماتیک کویت و امارات شده بود.

وزارت خارجه کویت در شکواییه خود علیه این نماینده سابق پارلمان خواستار مجازات وی بر اساس ماده 4 قانون اساسی درباره جرایم امنیت یک کشور خارجی شده بود.

به موجب این ماده فردی که علیه یک کشور دوست اقدامی انجام دهد به طوری که کشور را در معرض خطر جنگ یا قطع روابط دیپلماتیک کویت با کشورهای دوست قرار دهد باید حداقل سه سال زندانی شود.

در همین حال، در پی انتشار توییت های در توهین به امارات توسط الدویله دادستانی کل کویت متهم را به جرایم امنیت کشور متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به امارات برای یک نماینده کویتی 6ماه حبس آب خورد

توهین به امارات برای یک نماینده کویتی 6ماه حبس آب خورد