مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-20ورزشي

نگاه نو به توسعه ورزش با توجه به خانه های روستایی


سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایری نیز در این جلسه گفت: خانه های ورزش روستایی نگاه نویی بر توسعه ورزش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارند.

- عباسعلی بهاری، امروز دوشنبه 30 تیر در آیین تجهیز و راه اندازی 27 خانه ورزش روستایی با بیان اینکه این زیرساخت ها به نوجوانان و جوانان روستاها فرصت لازم را برای گذران فرصت ها خواهد داد، افزود: امروز 27 خانه روستایی در استان تجهیز می شوند تا شرایطی را برای گذران سالم اوقات فراغت روستاییان فراهم آوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: از دل همین خانه هایی ورزش روستایی، ورزشکاران زیادی به تیم های ملی روانه شده اند که این امر حاصل تلاش روستاییان است.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایری با بیان اینکه تجهیز خانه های ورزش روستایی بسیار حائز اهمیت است چرا که استعدادهای روستایی انگیزه بالقوه بیشتری دارند، تصریح کرد: با شناسایی این استعدادها می توانیم با پرکردن اوقات آن ها از مهاجرت روستاییان و آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

اکبری با تاکید بر شناسایی، معرفی و پرورش استعدادها در روستاها، اظهار کرد: توزیع عادلانه فرصت ها یکی از اولویت هاست.

وی با بیان اینکه با این فعالیت ها از فقر حرکتی جلوگیری و توسعه تندرستی و نشاط اجتماعی را دنبال خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: خانه های ورزش روستایی نگاه نویی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه نو به توسعه ورزش با توجه به خانه های روستایی

نگاه نو به توسعه ورزش با توجه به خانه های روستایی