مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-19اقتصادي

بررسی نوسانات دلار از اول انقلاب تاکنون


اولین رشد نجومی قیمت دلار در دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی رخ داد که نرخ یک رقمی دلار را سه رقمی کرد دولت اصلاحات نیز تا قبل دولت روحانی رکورددار افزایش قیمت ارز بود که دولت بعدی این طیف توانست همه رکوردها را جابه جا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  علی ستاری فعال اجتماعی و رسانه ای هرمزگان در یادداشتی آورده است: این روزها قیمت ارز اسب چموشش را زین کرده است و با تمام سرعت به سمت افزایش می تازد تا جایی که در جدید ترین قیمت ثبت شده قیمت دلار به بیش از 23هزار تومان رسیده است، موضوعی که شاید سه سال پیش به ذهن هیچ کس خطور نمی کرد.

قیمت دلار در ایران طی سالیانی که از انقلاب تاکنون گذشته است فراز و نشیب های بسیاری داشته است اما هیچ گاه در این حد دارای نوسان نبوده است که به این حد افزایش برسد.

آخرین سال قرن سیزدهم شمسی حاکی از بدترین روزهای ارزی برای مردمی است که حتی اگر قوت غالبشان وارداتی نباشد و ربطی به دلار آمریکا هم نداشته باشد با  بالا و پایین شدن قیمت دلار بالا می رود و دیگر پایین نمی آید که البته برخی پیش بینی ها نوید روزهای سخت تر از این را هم می دهد که باید دید مجلس یازدهم که پرچمدار مردمی ترین و انقلابی ترین مجلس پس از انقلاب است می تواند نوشدارویی برای این بیماری مهلک ارزی تجویز کند یا نه؟ برای درک بهتر موضوع بهتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نوسانات دلار از اول انقلاب تاکنون

بررسی نوسانات دلار از اول انقلاب تاکنون