مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-19اقتصادي

آهنگ آبادانی و پیشرفت در قردین ساوه شتاب می گیرد


رییس شورای اسلامی روستای قردین ساوه گفت: این روستا هم اکنون بیش از یک هزار و 400 نفر جمعیت دارد که در فصول بهار و تابستان این میزان افزایش قابل توجهی دارد و باید گفت آهنگ آبادانی و پیشرفت در قردین ساوه شتاب می گیرد.

-  محمد عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به این که دهیاری قردین ساوه در سال 83 راه اندازی شد، اظهار کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی، برنامه های مختلفی در زمینه های عمرانی و فرهنگی به منظور رشد و توسعه این منطقه اجرا شد.

وی اجرای طرح نهضت درختکاری با کاشت بیش از 700 اصله نهال در حاشیه خیابان های روستا، اجرای دو کیلومتر آبیاری تحت فشار برای درختان فضای سبز روستا، احداث پارک به وسعت 4500 متر، خرید انشعاب آب و برق برای پارک، اجرای پروژه مجموعه چند منظوره ورزشی با 40 درصد پیشرفت فیزیکی، احداث روشنایی و برج 12 متری، احداث المان روستا را از مهم ترین اقدامات شورای پنجم روستا در سه سال اخیر عنوان کرد.

رییس شورای اسلامی روستای قردین ساوه ادامه داد: راه اندازی تلویزیون شهری، خرید 10 عدد سطل زباله گالوانیزه، احداث سه ایستگاه اتوبوس واحد، کف پوش کردن پیاده روها، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان های ولایت و انقلاب؛ اجرای دیوار کشی آرامستان، تعویض روشنایی معابر، بازسازی و بهسازی مدرسه، نصب گنبد و گلدسته طلایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنگ آبادانی و پیشرفت در قردین ساوه شتاب می گیرد

آهنگ آبادانی و پیشرفت در قردین ساوه شتاب می گیرد