مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-18حوادث

شناسایی و توقیف سه تانکر برداشت آب غیر مجاز از قنات منزل آباد مشهد


براساس گزارش نیروهای گشت و بازرسی امور آب مشهد تعداد سه تانکر متخلف که مبادرت به برداشت آب غیر مجاز از قنات منزل آباد مشهد می کردند، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور منابع آب مشهد گفت: گفت: براساس گزارش نیروهای گشت و بازرسی امور آب مشهد تعداد سه تانکر متخلف که مبادرت به برداشت آب غیر مجاز از قنات منزل آباد مشهد می کردند، شناسایی و توقیف شدند.

محمد برزویی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی در خصوص بهره برداری، برداشت و فروش غیر مجاز آب از قنات های پیرامونی مشهد به خصوص قنات مربوط به خرده مالکین روستای منزل آباد توسط تانکرهای حمل آب، از اعزام نیروهای گشت و بازرسی برای بررسی این گزارش ها به منطقه خبر داد و اظهار کرد: نیروهای گشت و بازرسی با شناسایی سه تانکر حمل آب غیر مجاز از قنات منزل آباد اخطارهای لازم را به خرده مالکان دادند.

وی افزود: متاسفانه برخی از سودجویان با استفاده از شرایط موجود نسبت به برداشت بی رویه و بدون مجوز از قنات های پیرامون مشهد اقدام می کردند و با مبالغ هنگفت این نعمت خدادادی را برای مصارف کشاورزی، باغداری و ساختمان سازی به فروش می رساندند.

برزویی ادامه داد: این تانکرها براساس گزارش های رسیده، از مبلغ 30 هزار تومان تا 150 هزار تومان بدون اخذ مجوز، آب به شهروندان متقاضی به فروش می رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و توقیف سه تانکر برداشت آب غیر مجاز از قنات منزل آباد مشهد

شناسایی و توقیف سه تانکر برداشت آب غیر مجاز از قنات منزل آباد مشهد