مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-18اقتصادي

طرح «پرورش نوغانداری با مشارکت زنان روستایی» در گیلان اجرا می شود


مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی گیلان با اشاره به اجرای طرح «پرورش نوغانداری با مشارکت زنان روستایی»، گفت: این طرح در دو شهرستان لنگرود و شفت اجرا می شود.

- رشت- مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی گیلان با اشاره به اجرای طرح پرورش نوغانداری با مشارکت زنان روستایی ، گفت: این طرح در دو شهرستان لنگرود و شفت اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید منشی زاده با اشاره به اینکه به دلیل فصلی بودن کار کشاورزی، بکارگیری و بهره برداری از تمامی نیروی کار موجود در طول سال عملاً امکان پذیر نیست، اظهار کرد: حتی بخشی از نیروی کار فعال و توانمند در پاره ای از موارد بلا استفاده باقی می مانند.

وی پرورش کرم ابریشم را نمونه ای از فعالیت های جنبی کشاورزی نام برد و ادامه داد: این کار وقت گیر نبوده و سرمایه زیادی هم نمی خواهد و بازگشت سرمایه سریع دارد.

منشی زاده افزود: انجام این فعالیت، موجب ایجاد اشتغال برای زنان روستایی بوده و همچنین به علت اینکه برای تغذیه کرم ابریشم به برگ توت نیاز است، با ایجاد توتستان ها و گسترش فضای سبز، کمک بزرگی به سرسبزی روستا و محیط زیست می گردد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی گیلان اظهار کرد: اجرای طرح نوغانداری با مشارکت زنان روستایی با همکاری مرکز توسعه نوغانداری کشور و دفتر توسعه فعالیت های زنان روستایی وزارت جهاد کشاورزی در 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پرورش نوغانداری با مشارکت زنان روستایی» در گیلان اجرا می شود

طرح «پرورش نوغانداری با مشارکت زنان روستایی» در گیلان اجرا می شود