مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 21:452020-07-17فرهنگي

شبکه نمایش خانگی ضربه زیادی به سینما زد/ افزایش چندبرابری دستمزد بازیگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته هفتادمین قسمت از برنامه سینمایی هفت با حضور منصور سهراب پور ، محمدرضا مصباح ، کارشناسان رسانه ، - یک تهیه کننده سینما و تلویزیون در برنامه هفت گفت: نمایش خانگی عملا به سینما ضربه زیادی زد و دستمزد بازیگران چند برابر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، شب گذشته هفتادمین قسمت از برنامه سینمایی هفت با حضور منصور سهراب پور ، محمدرضا مصباح ، کارشناسان رسانه ، بهرام عظیمی، صادق جوادی (کارشناس و کارگردان انیمیشن روباه) روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و میز نقد برنامه با حضور منتقدان به نقد و بررسی فیلم سینمایی شنای پروانه پرداخت.

گلایه از وضعیت بلاتکلیف شبکه نمایش خانگی در اولین میزگرد این هفته برنامه منصور سهراب پور (تهیه کننده) و محمدرضا مصباح (تهیه کننده ) حضور داشتند که درباره چالش های جدید نمایش خانگی و وضعیت بلاتکلیف این حوزه مواردی مطرح شد.

سهراب پور در این باره گفت: من یک موضوع کلی دارم.

زمانی که تصمیماتی در زمینه نمایش خانگی گرفته شده اساسا صحبت کردن در این مورد فایده دارد یا خیر؟ به شخصه یک کار سینمایی در سال 87 می ساختم که سفارش دهنده آن سازمان صدا و سیما بود، هنوز در آن فضا قرار نگرفته بودم ولی وقتی استارت سینمایی زده شد دیدم چه قدر کار خوبی است که برای صدا و سیما، فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه نمایش خانگی ضربه زیادی به سینما زد/ افزایش چندبرابری دستمزد بازیگران

شبکه نمایش خانگی ضربه زیادی به سینما زد/ افزایش چندبرابری دستمزد بازیگران