مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-17پزشكي

5 نکته مهم برای در امان ماندن از کرونا در منزل


در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس تمیز کردن و ضدعفونی کردن منزل برای در امان ماندن از کرونا ضروری و الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در حالی که افراد در قرنطینه مدام محیط خانه را تمیز می‌کنند، اما شاید بسیاری ندانند که ضد عفونی کردن محیط خانه مشابه تمیز کردن آن در شرایط عادی نیست.

در شرایط شیوع کرونا برای حفظ سلامت اعضای خانوار لازم است علاوه بر جمع و جور کردن خانه و گردگیری سطوح مختلف نیز به طور مرتب ضد عفونی شود.

در ادامه چند نکته برای ضد عفونی صحیح محیط خانه در دوران قرنطینه و شیوع کرونا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گروه ادیتیا بیرلا آورده شده است: 1) مواد مورد نیاز برای ضد عفونی کردن محیط: برای ضد عفونی کردن سطوح مختلف به انواع مختلفی از مواد ضد عفونی کننده نیاز دارید.

پاک کننده‌های همه منظوره بر پایه الکل یا سفید کننده و فنیل هستند که در ضد عفونی کردن کف، پنجره‌ها و سطوح سخت به کار می‌روند.

برای مبل‌ها، روکش‌های مبل و سایر اثاثیه یا لوازم داخلی به مواد شوینده احتیاج دارید.

2) اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از ضد عفونی کننده‌ها: علاوه بر شیوه صحیح ضد عفونی کردن باید از اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از ضد عفونی کننده‌ها نیز مطلع بوده و آن‌ها را به خوبی رعایت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نکته مهم برای در امان ماندن از کرونا در منزل

5 نکته مهم برای در امان ماندن از کرونا در منزل