مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-15اقتصادي

نابغه بی جوراب


لوب آهیانه ای اینشتین (قسمتی از مغز که مربوط به پردازش اطلاعات بساوایی، حسی و ادراکات دیداری است) در مقایسه با یک مغز متوسط، 15 درصد بزرگ تر است.

- لوب آهیانه ای اینشتین (قسمتی از مغز که مربوط به پردازش اطلاعات بساوایی، حسی و ادراکات دیداری است) در مقایسه با یک مغز متوسط، 15 درصد بزرگ تر است.

البته این تنها موردی نبود که کسی مثل اینشتین را از دیگران متمایز می کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: مشهور است که آلبرت اینشتین بعد از تولد، همه، علی الخصوص مادرش را متعجب و متحیر کرد.

علت این بود که او در دوران نوزادی به طور غیر طبیعی، سری بزرگ و حجیم داشت اما به مرور زمان این مشکل برطرف شد و اندازه سرش به حالت عادی تغییر کرد! هر چند بعدها مشخص شد لوب آهیانه ای اینشتین (قسمتی از مغز که مربوط به پردازش اطلاعات بساوایی، حسی و ادراکات دیداری است) در مقایسه با یک مغز متوسط، 15 درصد بزرگ تر است.

البته این تنها موردی نبود که کسی مثل اینشتین را از دیگران متمایز می کرد! 1- آلبرت اینشتین چهاردهم مارس 1879 در شهر اولم (واقع در ایالت وورتمبرگ آلمان) به دنیا آمد.

او در طول زندگی اش تابعیت های آلمانی، اتریشی، آمریکایی و سوییسی را داشت و حتی بدون تابعیت بودن را هم تجربه کرد! 2- اینشتین هم مثل دیگر نابغه ها، رفتارهای عجیب و غریب خاص خودش را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابغه بی جوراب

نابغه بی جوراب