مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 18:252020-07-14اقتصادي

محرومیت زدایی سپاه استان ایلام قابل تقدیر است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام امروز سه شنبه در نشست احیای کانال های کشاورزی در مناطق مرزنشین به تحرک ایجاد شده در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های بزرگی چون طرح احیا و گرمسیری، پتروشیمی در مناطق مختلف استان و ایجاد چندین کارخانه بزرگ بخش خصوصی، طرح های حوزه نفت و گاز چون لرزه نگاری ها، پروژه های مهم حوزه راه، آب و خاک، صادرات و.

از جمله کارهای بزرگی است که نطام در استان انجام داده و در دست اجرا است.

  وی در ادامه با تاکید بر محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان، افزود: در این زمینه نیز اقدامات و تحرکات قابل توجه ای شکل گرفته است که ما نمونه های آن را در شهرستان های ملکشاهی و هلیلان می بینیم.

تشکیل قرارگاه سازندگی هلیلان استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه سازندگی هلیلان، اضافه کرد: در ذیل این قرارگاه، سه کمیته تخصصی وجود دارد که به صورت هفتگی ضمن بازدید هر هفته از مناطق محروم استان گزارش می دهند و به صورت ماهیانه نیز نشست قرارگاه برگزار می شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه به نتایج دیدارها با مسوولان بنیاد مستضعفان و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در رایزنی ها و دیدارهایی که با بنیاد مستضعفان کشور، معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی سپاه استان ایلام قابل تقدیر است

محرومیت زدایی سپاه استان ایلام قابل تقدیر است