مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 17:202020-07-14اقتصادي

نیمی از خودروهای عبوری از آزادراه ها عوارض نمی دهند


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: 50 درصد خودروهایی که از 5 آزادراه دارای زیرساخت عوارض الکترونیکی عبور کرده اند، عوارض نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خیرالله خادمی در برنامه زنده شبکه خبر با موضوع عوارض الکترونیکی آزادراه ها اظهار داشت: از اوایل سال 98، 5 آزادراه که در اختیار وزارت راه و شهرسازی بود، بابت الکترونیکی شدن عوارض، مشخص و این پروژه در عوارضی این آزادراه ها اجرا شد.

وی افزود: پس از آن مقرر شد الکترونیکی شدن عوارض آزادراه ها در بقیه آزادراه های کشور هم اجرا شود، به هر حال این کاری ضروری است که موجب تسهیل رفت و آمد، کاهش ترافیک و کاهش توقف و ایستایی خودروها در عوارضی ها می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: موردی که در یک سال اخیر در این باره رخ داده است، این است که با مشکل عدم پرداخت عوارض الکترونیک از سوی مردم مواجه هستیم، پلاک خودرو به محض عبور از عوارضی ثبت می شود و به مالک خودرو پیامکی مبنی بر پرداخت عوارض، همچنین آدرس پرداخت، ارسال می شود و یا کاربر می تواند از طریق وب سایت یا اپلیکیشن و چندین روش دیگر این عوارضی را پرداخت کند و تا 48 ساعت هم مهلت وجود دارد این عوارضی پرداخت شود و در این مدت خودرو جریمه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از خودروهای عبوری از آزادراه ها عوارض نمی دهند

نیمی از خودروهای عبوری از آزادراه ها عوارض نمی دهند