مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-14اقتصادي

تولید روزانه 11 هزار ماسک در گلپایگان


فرماندار گلپایگان با بیان اینکه برای پیشگیری از بیماری کرونا از این پس استفاده از ماسک در تمام ادارات شهرستان و کسبه بازار اجباری است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین یارمحمدیان عصر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان گلپایگان اظهار داشت: دستگاه های مربوطه برای اطفای حریق در مراتع شهرستان از این پس اجازه دارند از حریم و محدوده شهر خارج شوند.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر اینکه شهروندان از شنا کردن در پشت سد گلپایگان خودداری کنند، گفت: امسال تاکنون شاهد غرق شدگی در شهرستان گلپایگان نبودیم، منابع امور آب، آتش نشانی و جمعیت هلال احمر نسبت به پیشگیری از غرق شدگی کنترل لازم به ویژه در روزهای تعطیل را انجام دهند.

وی افزود: گلپایگان مدیریت سد کوچری را بر عهده ندارد بنابراین با اقدامات ستاد بحران از مرداد ماه امسال گشت قایق موتوری در سد کوچری راه اندازی می شود تا حادثه غرق شدگی جلوگیری یا کنترل شود.

یارمحمدیان عنوان کرد: در راستای آمادگی بیشتر در مواقع بحران و امدادرسانی سریع هوایی یک واحد پد بالگرد در شهر گلپایگان ایجاد شد.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر اینکه برای پیشگیری از بیماری کرونا از این پس استفاده از ماسک در تمام ادارات شهرستان و کسبه بازار اجباری است، تأکید کرد: از دو واحد تولیدی ماسک در شهرستان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 11 هزار ماسک در گلپایگان

تولید روزانه 11 هزار ماسک در گلپایگان