مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-14اقتصادي

پرداخت یارانه 9 میلیونی به ازاء هر معتاد در مراکز جامع درمان اعتیاد


رییس سازمان بهزیستی از پرداخت سالانه 9 میلیون تومان به ازای هر فرد با عنوان یارانه به مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد دولتی، مؤسسات و خیریه ها تا سقف 200 نفر خبر داد و گفت: - رییس سازمان بهزیستی از پرداخت سالانه 9 میلیون تومان به ازای هر فرد با عنوان یارانه به مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد دولتی، مؤسسات و خیریه ها تا سقف 200 نفر خبر داد و گفت: همچنین مبلغ 300 میلیون تومان از سوی این سازمان برای کمک به تأسیس و راه اندازی این مراکز پرداخت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا با بیان این که بر این اساس مطالعات تطبیقی با توجه به فعالیت کشورهای دیگر به ویژه پرتغال که یکی از کشورهایی است که از شیوع بالای اعتیاد رنج می برد انجام شده است، گفت: همچنین مطالعاتی که در خصوص روش های به کار گرفته شده در ایتالیا و میزان بهبودیافتگان و رهایابی افراد از اعتیاد در این کشور که قابل توجه بود و تفاوت معنی داری داشت، صورت گرفت.

وی با بیان این که علاوه بر این مطالعات، بررسی و مطالعات علمی ویژه ای در خصوص مراکز اقامتی و سرپایی 28 روزه و سه ماهه انجام گرفته است، اظهار کرد: در مجموع این مدل به عنوان مدل نوین و پیشرو ارائه شد.

قبادی دانا در خصوص تاکید این طرح بر بازتوانی و استمرار درمان، اظهار کرد: بر اساس این طرح، طول دوره درمان، یک ساله و به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یارانه 9 میلیونی به ازاء هر معتاد در مراکز جامع درمان اعتیاد

پرداخت یارانه 9 میلیونی به ازاء هر معتاد در مراکز جامع درمان اعتیاد