مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-14اقتصادي

افزایش مستمری بازنشستگان با دریافت مطالبات معوق ممکن شد


با دریافت 32 هزار میلیارد تومان از مطالبات معوق سازمان در قالب سهام شرکت های دولتی، منابع افزایش مستمری بازنشستگان تأمین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم کشاورز در بازدیدی که شامگاه سه شنبه استاندار فارس از تأمین اجتماعی داشت، گفت: بعد از گذشت 30 سال اولین باری است که عالی ترین مقام دولت در استان فارس در مجموعه اداره کل تأمین اجتماعی فارس وارد می شود و از این حیث امیدواریم که این حرکت منشأ خیرات بسیاری برای این مجموعه باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان فارس چهارمین استان کشور از حیث پوشش بیمه ای کشور است گفت: قریب به دو میلیون و 220 هزار نفر و به معنای دیگر 46 درصد از جمعیت فارس تحت پوشش خدمات این سازمان هستند.

کشاورز با اشاره به هزینه های ماهیانه این سازمان در در قالب تعهدات بلند و کوتاه مدت به مخاطبین تأمین اجتماعی گفت: ماهیانه مبلغی بالغ بر 400 میلیارد تومان صرف مستمری بازنشستگان 50 میلیارد تومان صرف تعهدات کوتاه مدت و مقرری بیمه بیکاری و قریب به 105 میلیار تومان صرف هزینه درمانی بیمه شدگان استان می کنیم و این در حالی است که مبالغ درآمدی ما از محل دریافت حق بیمه کمتر از 410 میلیارد تومان است و مطالبات ما از کارفرمایان نیز 1,200 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مستمری بازنشستگان با دریافت مطالبات معوق ممکن شد

افزایش مستمری بازنشستگان با دریافت مطالبات معوق ممکن شد