مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-14بين الملل

ارمنستان: یک پهپاد متعلق به جمهوری آذربایجان را سرنگون کردیم


در ادامه تنش های مرزی میان ایروان و باکو، وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که یک پهپاد متعلق به جمهوری آذربایجان را سرنگون کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ارمنستان امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور یک فروند پهپاد متعلق به جمهوری آذربایجان را در مناطق مرزی هدف قرار داده و سرنگون کرده است.

شوشان استپانیان (Shushan Stepanyan) سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان در بیاینه ای در این خصوص اعلام کرد: واحدهای دفاع هوایی ارمنستان یک پهپاد متعلق به نیروهای مسلح آذربایجان را که از آن به عنوان سیستم کنترل آتش استفاده می شود، سرنگون کرده اند.

افزایش تنش ها میان دو کشور همسایه در حالی است که خبرگزاری فرانسه پیشتر از درگیری در مرز دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان خبر داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، در جریان درگیری مرزی میان دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان که ظهر یکشنبه هفته جاری روی داد، 2 نظامی جمهوری آذربایجان کشته و 5 نظامی دیگر مجروح شده بودند.

تنش میان باکو و ایروان بر سر منطقه قره باغ از فوریه سال 1988 میلادی آغاز و به درگیری مسلحانه در فاصله سال های 1992 تا 1994 میلادی منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنستان: یک پهپاد متعلق به جمهوری آذربایجان را سرنگون کردیم

ارمنستان: یک پهپاد متعلق به جمهوری آذربایجان را سرنگون کردیم