مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-14بين الملل

وزرای خارجه اروپا خواستار تدوین برنامه ای علیه تل آویو شدند


وزیران خارجه 11 کشور از اعضای اتحادیه اروپا با ارسال نامه ای به «جوزف بورل» خواستار تدوین برنامه ای برای پاسخ به رژیم صهیونیستی در صورت اجرایی شدن طرح الحاق کرانه باختری شدند.

- وزیران خارجه 11 کشور از اعضای اتحادیه اروپا با ارسال نامه ای به جوزف بورل خواستار تدوین برنامه ای برای پاسخ به رژیم صهیونیستی در صورت اجرایی شدن طرح الحاق کرانه باختری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هاآرتص، 11 نفر از وزیران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نامه ای به جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، خواستار تدوین برنامه ای در خصوص پاسخ های این اتحادیه به اسراییل در صورت اجرایی شدن طرح الحاق کرانه باختری شدند.

این نامه به امضای وزیران خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، هلند، ایرلند بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، دانمارک، فنلاند، پرتغال و مالت رسیده است.

در بخشی از این نامه آمده است: الحاق احتمالی بخش های از اراضی فلسطینی توسط اسراییل موجب نگرانی شدید اتحادیه اروپا و اعضای آن است.

وزیران خارجه این کشورها از بورل خواسته اند تا با تدوین این برنامه، پاسخ های احتمالی اتحادیه اروپا به رژیم صهیونیستی را در جلسه آتی وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا که در تاریخ 15 می برگزار می شود به بحث بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه اروپا خواستار تدوین برنامه ای علیه تل آویو شدند

وزرای خارجه اروپا خواستار تدوین برنامه ای علیه تل آویو شدند