مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-14اقتصادي

افزایش سرمایه گذاری در استان های کم برخوردار از مصادیق عدالت است


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: افزایش سرمایه گذاری در استان های کم برخوردار کشور از مصادیق عدالت است و به این مهم اعتقاد داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر نوبخت ظهر سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سفرهای استانی به دو هدف مشخص شامل دیدار مردم و استماع مشکلات آنان انجام می شود.

وی با بیان اینکه پیش از سفرها، بررسی ها انجام می شود، بیان کرد: برای 17 پروژه در استان حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که از این مقدار یک هزار و 100 میلیارد تومان پرداخت شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رییس جمهور بیان کرد: اگر در انجام پروژه ها ناتوان هستیم به مردم گزارش می دهیم.

وی بیان کرد: در سایر استان ها با وسعت مشکلات دو هزار مسکن احداث شد اما در چهارمحال و بختیاری به برکت شهدا دو هزار و 440 واحد مسکن محرومان احداث می شود.

وی گفت: چهارمحال و بختیاری به دلیل استعدادهایی که دارد، باید مورد توجه سرمایه گذاری بیشتر قرار گیرد که اعتقاد داریم عدالت این است که سرمایه گذاری در استان هایی باشد که رسیدگی کمتر بوده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رییس جمهور بیان کرد: لذا یک هزار واحد مسکن دیگر در استان در نظر گرفته می شود تا کار بیشتری انجام شود که انتظار همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه گذاری در استان های کم برخوردار از مصادیق عدالت است

افزایش سرمایه گذاری در استان های کم برخوردار از مصادیق عدالت است