مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-14سياسي

متکدیان در شادگان باید جمع آوری شوند


سرپرست فرمانداری شادگان بر ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهر تاکید کرد و گفت: دستگاه های مسئول در امر جمع آوری متکدیان، به وظایف قانونی خود در این خصوص بهتر عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید صبری پور ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان این شهرستان اظهار کرد: برای زدودن چهره ناخوشایند شهر و جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی باید تمام دستگاه های متولی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت جمع آوری متکدیان به عنوان یک معضل اجتماعی توسط دستگاه های متولی افزود: همه ادارات و نهادهای مربوطه باید برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان به طور جدی همکاری لازم را داشته باشند تا قدمی مؤثر برای رفع این معضل در جامعه برداشته شود.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: تکدی گری پدیده نامیمونی است که شهر را نازیبا می کند و نارضایتی بسیاری از شهروندان را نیز در پی دارد.

صبری پور در پایان گفت: از مردم می خواهیم به بسیاری از افراد متکدی که در خیابان ها می بینند و نیازمند واقعی نیستند، کمک نکنند زیرا کمک های مردم به این افراد ممکن است به این پدیده نامیمون دامن بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدیان در شادگان باید جمع آوری شوند

متکدیان در شادگان باید جمع آوری شوند