مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-14سياسي

45 هزار واحد مسکن روستایی در چهارمحال وبختیاری بهسازی شده است


از مجموع 80 هزار مسکن روستایی و عشایری استان، 45 هزار واحد در طی 8 سال بهسازی و نوسازی شده اند و امیدواریم بهسازی مابقی این واحدها در سال های آینده ادامه یابد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس بنیاد مسکن کشور گفت: از مجموع 80 هزار مسکن روستایی و عشایری استان، 45 هزار واحد در طی 8 سال بهسازی و نوسازی شده اند و امیدواریم بهسازی مابقی این واحدها در سال های آینده ادامه یابد.

علیرضا تابش 24 تیرماه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی با حضور محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در شهرکرد، اظهار کرد: سال گذشته، 2 هزار و 240 واحد مسکن روستایی و عشایری برای استان کلنگ زنی شد که یک هزار و 500 واحد امروز آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: از مجموع 80 هزار مسکن روستایی و عشایری استان، 45 هزار واحد در طی 8 سال بهسازی و نوسازی شده اند و امیدواریم بهسازی مابقی این واحدها در سال های آینده ادامه یابد.

تابش با بیان اینکه امروز پایان پروژه های آسیب دیده سیل در استان اعلام می شود، افزود: 2 هزار واحد آسیب دیده از سیلاب فروردین ماه سال گذشته در روستاها تعمیر شدند و 771 واحد نیز در همین راستا در استان احداث شد.

در ادامه خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اعتبارات زیرساخت های استان 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار واحد مسکن روستایی در چهارمحال وبختیاری بهسازی شده است

45 هزار واحد مسکن روستایی در چهارمحال وبختیاری بهسازی شده است