مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-14اجتماعي

محیط زیست قزوین و زنجان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


استفاده بهینه از امکانات، تجهیزات و تجربیات پرسنل محیط زیست دو استان قزوین و زنجان در مناطق تحت مدیریت مشترک با انعقاد تفاهم نامه اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: در راستای تحقق سیاست ها و قوانین و مقررات حفاظت محیط زیست، حفاظت و بهسازی محیط زیست، قانون شکار و صید، حفاظت از تالاب ها، تعامل و حفاظت و استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات سازمان در استان های همجوار در خصوص مدیریت مناطق تحت مدیریت در مرزهای مشترک استانی، تفاهم نامه بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان به امضا رسید.

وی تصریح کرد: هدف از بستن این تفاهم نامه ارتقا همکاری فی مابین در خصوص استفاده از تجهیزات حفاظتی مستقر در مرز دو استان، افزایش ضریب حفاظت مناطق و زیستگاه های حیات وحش، حفاظت از مناطق و زیستگاه های حیات وحش، پایش شبانه روزی عرصه های طبیعی استان با هدف جلوگیری از تخریب و شکار و صید غیر مجاز استان، اطفاءحریق، مقابله با ورود دام غیر مجاز از مرزهای دو استان، صرفه جویی در وقت، امکانات، نیرو و تجهیزات، استفاده از تجربیات پرسنل دو استان در حفظ مناطق مشترک و سرشماری حیات وحش است.

عباس نژاد با تأکید بر اینکه مشکلات فعلی نیاز به همکاری دو استان دارند ادامه داد: زمینه همکاری های مشترک جهت استقرار پاسگاه های محیط بانی در مرزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست قزوین و زنجان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

محیط زیست قزوین و زنجان تفاهم نامه همکاری امضا کردند