مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 12:302020-07-13اقتصادي

ساخت سد لاستیکی مطالبه مردم سرخ رود است


نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ساخت سد لاستیکی سرخرود را برای تامین منابع آبی از مطالبات دیرینه مردم منطقه بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی اله فرزانه عصر دوشنبه در بازدید از سد لاستیکی سرخرود بر روند اجرای ساخت این سد تاکید و اعلام کرد این پروژه از اهمیت ویژه ای برای مردم منطقه برخوردار است و از مطالبات دیرین مردم سرخرود است.

فرزانه با اشاره به اهمیت آب برای اراضی شالیزاری منطقه افزود: برای رفع مشکلات کشاورزان و افزایش تولید محصولات زراعی راهی جز اجرای طرح های توسعه منابع آب نداریم.

لذا همزمان با اجرای سد بزرگ هراز باید توجه ویژه ای به شبکه های آبیاری و زهکشی و سدهای کوتاه از جمله سدهای لاستیکی و انحرافی صورت گیرد.

محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران با اشاره به اهداف سد لاستیکی سرخرود از جمله بهبود آبیاری 600 هکتار از اراضی کشاورزی سواحل چپ و راست رودخانه هراز گفت: با ایجاد این سد شرایط زیست محیطی بهبود، ظرفیت توریستی و تفریحی منطقه ارتقا یافته و با ایجاد مخزن تأخیری امکان برداشت آب از رودخانه برای کشاورزان مهیا می شود.

یخکشی گفت: علاوه بر تجهیز کارگاه، احداث کانال انحراف آب، احداث فرازبند و نشیب بند و اجرای کامل کاتاف، عملیات بتن ریزی کامل پلتفرم و حوضچه آرامش را در کف انجام دادیم که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سد لاستیکی مطالبه مردم سرخ رود است

ساخت سد لاستیکی مطالبه مردم سرخ رود است