مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-13ورزشي

گزینه استقلال سرمربی تیم ملی آذربایجان شد


جیانی دی بیاسی که پس از رفتن استراماچونی از استقلال گزینه هدایت آبی پوان بود سرمربیگری تیم ملی آذربایجان را به عهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، بعد از قطعی شدن عدم بازگشت استراماچونی به ایران، اولین گزینه ای که استقلالی ها سراغش رفتند، یک مربی ایتالیایی به نام جیانی دی بیاسی بود.

مربی ای که قرار بود با قراردادی 18 ماهه روی نیمکت استقلال بنشیند و بازیکنان سرشناسی مثل نیکلاس بنتنر و ماتیاس سیلوستره را به تهران بیاورد.

خبرگزاری ما چند روز در گزارشی نوشتیم که پس از انتشار قرارداد استراماچونی که به ادعای امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق استقلال توسط معاون اسبق باشگاه و از داخل کمیته نقل و انتقالات و بخش قراردادهای سازمان لیگ رخ داده بود، استراماچونی و وکیلش، به جهت خدشه ای که به اعتبار سرمربی مستعفی استقلال وارد شده بود مذاکرات را متوقف می کنند و حتی تلاشهای پاستورلو، مدیربرنامه استراماچونی به جایی نمی رسد.

زمانی که این اتفاق می افتد، تیم مدیریتی استقلال به دنبال گزینه ای می رود که هم ایتالیایی باشد و هم اینکه به سیستم سه پنج دو معتقد باشد و حتی ظاهرا دی بیاسی ایتالیایی و 62 ساله را هم پیشنهاد می دهد.

تیم مذاکره کننده با دی بیاسی مذاکره می کنند و طی 48 ساعت رضایت او را برای حضور در استقلال جلب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه استقلال سرمربی تیم ملی آذربایجان شد

گزینه استقلال سرمربی تیم ملی آذربایجان شد