مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-13سياسي

لغو قرارداد با سرمایه گذار سقزچی


عضو هیئت مدیره و مدیر آب های معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با لغو قرارداد سرمایه گذار سقزچی به معطلی 12 ساله این پروژه پایان دادیم.

- ایسنا/اردبیل عضو هیئت مدیره و مدیر آب های معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با لغو قرارداد سرمایه گذار سقزچی به معطلی 12 ساله این پروژه پایان دادیم.

غفاری 23 تیرماه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: با پایان دادن به این قرارداد و تحویل زمین به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم تا پروژه سقزچی را با قوت و قدرت به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر صاحب زمین شرکت آب منطقه ای است و ما از فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر نیر انتظار داریم تا برای مجموعه سقزچی سرمایه گذار توانمند جذب شده تا با مشارکت آنها این پروژه به انجام برسد.

عضو هیئت مدیره و مدیر آب های معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: خروجی اداره کل میراث فرهنگی ورودی آب منطقه ای در بخش سرمایه گذار محسوب می شود و امیدواریم با تعاملی که با مسئولان میراث فرهنگی استان داریم بتوانیم در منطقه سقزچی نیز به نفع توسعه منطقه سرمایه گذاری شایسته پیدا کنیم.

غفاری بیان کرد: این سرمایه گذار باید وجاهت حقیقی و یا حقوقی واقعی را داشته باشد تا به نفع توسعه منطقه فعالیت ها و برنامه ریزی ها رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو قرارداد با سرمایه گذار سقزچی

لغو قرارداد با سرمایه گذار سقزچی