مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-12سياسي

معرفی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی


مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی روز یکشنبه 22 تیرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام مصطفی جلالی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، - حجت الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نخبگان در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در احکامی از سوی حجت الاسلام محمد قمی، سعید غضنفری به عنوان مدیر عامل و مهدی کشاورز، حجت الاسلام داوود صالحی و حسین لولاچیان به عنوان اعضاء هیئت مدیره بنیاد دعبل خزاعی منصوب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی به بیان اهمیت جایگاه و احترام به ستایشگران پرداخت و عنوان کرد: وظیفه ما این است که خادم پیرغلامان سیدالشهداء علیه السلام باشیم.

قمی تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام مبلغان دین اسلام هستند؛ و پرچم وظیفه روایت جهاد و شهادت بر دوش این قشر شریف است و آنان می توانند این جهاد و شهادت را با زیباترین روش تبیین کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه به اهمیت برپایی مراسم روضه اشاره و تأکید کرد: روضه های سیدالشهداء گره های اقتصادی و سیاسی را باز می کند؛ همچنین با فرهنگ می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی

معرفی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی