مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-12اجتماعي

شیوع کرونا بر روی فعالیت های عمرانی بقاع متبرکه تاثیری نداشت


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به ادامه فعالیت های عمرانی در 57 بقعه استان، گفت: حدود پنج ماه است که بقاع متبرکه استان به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند و امسال بقاع متبرکه استان هیچ درآمدی نداشتند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به ادامه فعالیت های عمرانی در 57 بقعه استان، گفت: حدود پنج ماه است که بقاع متبرکه استان به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند و امسال بقاع متبرکه استان هیچ درآمدی نداشتند.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، امروز یکشنبه 22 تیر در نشست خبری اظهار کرد: خراسان جنوبی 9850 موقوفه، 24 هزار و 927 رقبه و 96 بقاع متبرکه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طرح های عمرانی در بقاع با طرح جامع انجام می شود، افزود: احداث نیروگاه های خورشیدی در بقاع متبرکه، ساخت سوله تجاری، احیای قنوات و بازسازی موقوفات از برنامه های این اداره کل در سال گذشته و سال جاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون فعالیت عمرانی در 17 بقعه متبرکه با متراژ 3850 متر مربع آغاز شده است که پروژه های آستان مقدس امامزاده شاه سلیمان علی، امامزاده نجم الدین گیو و امامزادگان شاهرخت و فردوس از شاخص ترین این پروژه ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا بر روی فعالیت های عمرانی بقاع متبرکه تاثیری نداشت

شیوع کرونا بر روی فعالیت های عمرانی بقاع متبرکه تاثیری نداشت