مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-12سياسي

معتادان متجاهر در کرمانشاه جمع آوری می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: جمع آوری معتادان متجاهر تا پایان هفته براساس پروتکل های بهداشتی با همکاری نیروی انتظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار امروز در جمع اصحاب رسانه به یکی از معضلات سطح جامعه در خصوص بحث ارازل و اوباش اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسات شورای تامین با همراهی سایر اعضا امر برخورد به ارازل و اوباش در دستور کار دستگاه قضایی و امنیتی قرار گرفته است.

وی گفت: برنامه مدونی برای شناسایی و دستگیری ارازل و اوباشی که با رفتار مجرمانه خود آرامش و امنیت را از مردم سلب می کنند در دستور کار دستگاه قضا و نیروهای امنیتی استان است بطوری که با تعدادی از آن ها که امنیت جامعه و آرامش مردم را به خطر انداخته برخورد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اشاره به افزایش سرقت های خرد در کشور و استان، گفت: سال گذشته به خاطر شرایط کرونا ناچار شدیم محل تجمع را تعطیل کنیم و براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا  مقرر شد زندانی های بی خطر براساس تشخیص نهاد امنیتی و قضایی آزاد شوند، تعدادی از معتادان متجاهر بی خطر نیز آزاد شدند.

وی اضافه کرد: این قضایا دست به دست هم داد و شرایط خاصی را در کشور و استان فراهم کرد به گونه ای که آمار سرقت های خرد بالا رفت، البته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان متجاهر در کرمانشاه جمع آوری می شوند

معتادان متجاهر در کرمانشاه جمع آوری می شوند