مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-12اقتصادي

بازگشت محدودیت های کرونایی در کهگیلویه/زنان بیشتر از مردان مبتلا شدند


فرماندار کهگیلویه از اعمال محدودیت های دوباره برای مقابله با کرونا در شهرستان خبر داد و گفت: در صورت اجرایی شدن مصوبات موج جدید قابل کنترل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک امروز در شورای سلامت شهرستان با اشاره به اینکه کویید19 وارد موج جدیدی شده و شهرستان را به شدت درگیر کرده است،  اظهار داشت: روزانه آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است.

فرماندار کهگیلویه گفت: تخت های بیمارستان دهدشت جوابگو نیست این رد حالی است که بیمارانی از شهرستان های همجوار نیز در این بیمارستان بستری می شود و به لحاظ انسانی نمی شود از پذیرش آنها امتناع ورزید.

اتابک با بیان اینکه در شرایط فعلی بیش از هر زمانی به عنوان مسؤولی که باید تأمین کننده سلامت مردم باشیم رسالت تاریخی داریم، اضافه کرد: برای سلامتی مردم می بایست مجاهدت به خرج دهیم.

  رییس شورای سلامت کهگیلویه با اشاره به کنترل این بیماری در مرحله نخست، یادآور شد: در موج اول مقابله کردیم اجازه ندادیم بیماری نمود پیدا کند اما مراودات شهرهای همجوار قابل کنترل نیست و باعث شیوع شد.

وی گفت: در موج دوم مبتلایان خانم درصد بیشتری را به خود اختصاص دادند و این ناشی از بی احتیاطی و بی توجهی نسبت به توصیه های بهداشتی و شرکت در تجمعات عروسی و عزاداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت های کرونایی در کهگیلویه/زنان بیشتر از مردان مبتلا شدند

بازگشت محدودیت های کرونایی در کهگیلویه/زنان بیشتر از مردان مبتلا شدند