مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-12بين الملل

56 درصد اسراییلی ها ترامپ را به بایدن ترجیح می دهند


بر اساس یک نظرسنجی جدید مشخص شد که 56 درصد از اسراییلی ها بر این باورند که ترامپ بهتر از رقیبش یعنی بایدن است تا به منافع آتی اسراییل رسیدگی کند.

- بر اساس یک نظرسنجی جدید مشخص شد که 56 درصد از اسراییلی ها بر این باورند که ترامپ بهتر از رقیبش یعنی بایدن است تا به منافع آتی اسراییل رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، در این نظرسنجی از شرکت کنندگان پرسیده شد، با توجه به منافع اسراییل، کدام یک کاندیداهای ریاست جمهوری 2020 آمریکا را ترجیح می دهید؟ درحالیکه 26 درصد از شرکت کنندگان گفتند ایده ای در این باره ندارند، بیش از نیمی یعنی 56 درصد دونالد ترامپ و مابقی یعنی 16 درصد جو بایدن را انتخاب کردند.

این نتایج نشان دهنده اختلافات در سیاست های اسراییل است که اکثریتی که ترامپ را انتخاب کردند، از جناح راست و احزاب میانه و آنهایی که بایدن را انتخاب کردند، از چپ ها هستند.

از راست ها، 75 درصد ترامپ را انتخاب کرده و او را کاندیدای قابل ترجیح می دانند، 20 درصد هم گفتند که ایده ای در این باره ندارند و تنها پنج درصد گفتند ترجیحشان بایدن است.

در حالیکه اکثریت چپ ها بایدن را انتخاب کردند.

تنها 56 درصد از شرکت کنندگان مایل به چپ، بایدن را انتخاب کردند در حالیکه 26 درصد گفتند ترامپ و 19 درصد هم گفتند که نمی دانند کدام یک را ترجیح می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد اسراییلی ها ترامپ را به بایدن ترجیح می دهند

56 درصد اسراییلی ها ترامپ را به بایدن ترجیح می دهند