مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-12ورزشي

واکنش کمیل قاسمی به صحبت های دبیر: طلای المپیک حق من است؛ آن هم بدون شریک


سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران می گوید: با مثبت شدن تست دوپینگ نفرات اول و دوم المپیک لندن، طلای این رقابت ها طبق قانون فقط باید به او داده شود.

- واکنش کمیل قاسمی به صحبت های دبیر: طلای المپیک حق من است؛ آن هم بدون شریک سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران می گوید: با مثبت شدن تست دوپینگ نفرات اول و دوم المپیک لندن، طلای این رقابت ها طبق قانون فقط باید به او داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیل قاسمی در واکنش به اظهارات علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی مبنی بر قطعی شدن مدال طلای او به همراه دیگر نفر سوم در المپیک لندن، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مطابق قانون اتحادیه، طلای سنگین وزن برای ایران است.

اگر من طلا بگیرم تیم ایران سوم و روسیه چهارم می شود.

من صحبت های دیشب در دایره طلایی را شنیدم.

از اینکه اعلام شد قانونی در اتحادیه جهانی نداشتیم که اگر نفرات برتر دوپینگ کنند چه کسی جایگزین آنها می شود به شدت تعجب کردم.

چون زمانی که کشتی گیر گرجستانی که در المپیک به مدال نقره رسیده بود، دوپینگش مثبت اعلام شد، از بین من و حریف روسی ام (بلال ماخوف)، که هر دو مشترک سوم شده بودیم، حریف روسی ام را به عنوان نفر دوم معرفی کردند و گفتند مطابق قانون، آخرین نفر بازنده به کشتی گیر دوپینگی جایگزین وی می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کمیل قاسمی به صحبت های دبیر: طلای المپیک حق من است؛ آن هم بدون شریک

واکنش کمیل قاسمی به صحبت های دبیر: طلای المپیک حق من است؛ آن هم بدون شریک