مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-12اقتصادي

مزون های زیرزمینی و مانکن های خیابانی


هر سال همزمان با فصل تابستان مدل های جدیدی از پوشش های نامتعارف زنانه در بازار پر می شود؛ پوشش هایی که نه فروشندگان از فروختن آنها راضی هستند و نه مصرف کنندگان به هوای آنها به بازار می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وطن امروز نوشت: هر سال همزمان با فصل تابستان مدل های جدیدی از پوشش های نامتعارف زنانه در بازار پر می شود؛ پوشش هایی که نه فروشندگان از فروختن آنها راضی هستند و نه مصرف کنندگان به هوای آنها به بازار می آیند اما جریانی منسجم آنها را به عنوان مد و نیاز جامعه عرضه می کند و در راستای مد پوشیدن نیز باعث می شود برخی آنها را به تن کنند.

شاید در نگاه اول این مانتوها و لباس ها هم مثل دیگر پوشش ها در یک فرآیند طبیعی تبدیل به مد شده باشند، درحالی که جریان مالی پرقدرتی که مزون های زیرزمینی و مانکن های خیابانی را برنامه ریزی شده در اختیار دارد، هدایت این شوی عمومی را بر عهده دارد.

رقابت مانکن های ویترین ها و مانکن های سیار شاید برای تماشای این مدها باید به میدان هفت تیر سر بزنیم، جایی که آخرین مدل مانتوها و پوشاک رسمی زنانه عرضه می شود اما واقعیت این است که مسأله در هفت تیر خلاصه نمی شود و اساساً این پوشاک در هفت تیر به تولید و عرضه انبوه نمی رسد، چنانچه یکی از تولیدکنندگانی که خود در هفت تیر فروشگاه دارد، می گوید: آنچه ما تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزون های زیرزمینی و مانکن های خیابانی

مزون های زیرزمینی و مانکن های خیابانی