مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-12پزشكي

کاهش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در نیمه دوم تیر ماه آمار مبتلایان به کرونا شیب کاهشی یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از نیمه دوم تیرماه روند مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان با شیب کاهشی مواجه شد این درحالی است که در خردادماه این آمار روند صعودی و در نیمه اول تیرماه ثابت ثبت می شد.

وی افزود: شمار موارد بستری در بیمارستان نسبت به ده روز گذشته 350 نفر و تخت های اشغال شده از 90 درصد به 65 درصد کاهش یافته اند.

سرپرست دانشگاه جندی شاپور اهواز ضمن بیان آنکه ظرفیت تخت های آی سی یو در استان همچنان تکمیل است، گفت: پرسنل و کادر درمان استان با تمام انگیزه و ظرفیت در هفت هفته پیک بیماری درحال خدمت رسانی بودند و خدا را شاکریم که هیچ بیماری در پشت درب های بسته و یا بدون تخت نماند.

وی ادامه داد: از مشکلات و نقاط آسیب ما برگزاری مراسمات عزاداری و عروسی با جمعیت بالا و عدم نظارت و سامان دهی مناسب بازارچه های محلی است که پروتکل های بهداشتی در آن رعایت نمی شود.

ابول نژادیان ضمن بیان آنکه برخی از مبتلایان برخلاف تذکرات قرنطینه 14 روزه خود را می شکنند، بیان کرد: برای پیشگیری و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی جزیی از مجموعه است که لازم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان

کاهش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان