مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-12اقتصادي

کمبود 1000 لیتر بر ثانیه آب کرمان در تابستان


مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: در شهر کرمان بالغ بر 250 هزار کولر در حال کار کردن هستند و باتوجه به اینکه هر کولر آبی حدود 500 لیتر در شبانه روز مصرف آب دارد، - ایسنا/کرمان مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: در شهر کرمان بالغ بر 250 هزار کولر در حال کار کردن هستند و باتوجه به اینکه هر کولر آبی حدود 500 لیتر در شبانه روز مصرف آب دارد، خود باعث افزایش بی رویه مصرف آب در پیک خواهد شد ضمن آنکه شیوع کرونا نیز باعث افزایش مصرف آب شده است.

حمید صمدانی صبح امروز 22 تیرماه در جمع خبرنگاران درباره وضعیت آب در شهر کرمان گفت: توان تولیدی آب کرمان 1950 لیتر بر ثانیه است که در پیک مصرف حدود 3 هزار لیتر بر ثانیه میزان مصرف شهرستان کرمان می باشد لذا با 1000 لیتر بر ثانیه کمبود آب در پیک مصرف روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه در پیک گرما کولرها مزید بر علت افزایش مصرف آب در شهر کرمان شده است اظهار کرد: در شهر کرمان بالغ بر 250 هزار کولر در حال کار کردن هستند و باتوجه به اینکه هر کولر آبی حدود 500 لیتر در شبانه روز مصرف آب دارد، خود باعث افزایش بی رویه مصرف آب در پیک خواهد شد ضمن آنکه شیوع کرونا نیز باعث افزایش مصرف آب شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمان با انتقاد از عدم وجود زون تقسیم بندی در شهر کرمان، در ادامه به دلایل دیگر قطعی آب در شهرک سیدی پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 1000 لیتر بر ثانیه آب کرمان در تابستان

کمبود 1000 لیتر بر ثانیه آب کرمان در تابستان