مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-12پزشكي

خطر ابتلا به کرونا در بازارهای محلی زیاد است/ ویروس روی زمین می نشیند


کارشناس بهداشت محیط و کار علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازارهای محلی سخت است، گفت: عدم رعایت فاصله اجتماعی و ماسک نزدن خطر ابتلا به کرونا در بازارهای محلی را زیاد می کند.

- ایسنا/گیلان کارشناس بهداشت محیط و کار علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازارهای محلی سخت است، گفت: عدم رعایت فاصله اجتماعی و ماسک نزدن خطر ابتلا به کرونا در بازارهای محلی را زیاد می کند.

مهدی جواهرشناس در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قدمت برپایی بازارهای محلی هفتگی در استان گیلان، اظهار کرد: در ایام اوج شیوع بیماری کرونا همه این بازارهای با همکاری شهرداری ها تعطیل شد، اما به دنبال بازگشایی صنوف، به مرور شاهد بازگشایی بازارهای محلی نیز بودیم.

وی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازارهای محلی سخت است، افزود: ساماندهی بازارهای محلی در مکان های دارای زیرساخت بر عهده شهرداری هاست.

در واقع بازارهای محلی باید در مکان های خاصی برپا شوند که دارای سیستم آب و فاضلاب برای شست وشو و مکان های مشخص برای دست فروشان باشد.

کارشناس بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از دست فروشان بازارهای محلی خواست بهداشت دست ها و مواد غذایی را رعایت کنند و گفت: مواد غذایی نباید روی سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ابتلا به کرونا در بازارهای محلی زیاد است/ ویروس روی زمین می نشیند

خطر ابتلا به کرونا در بازارهای محلی زیاد است/ ویروس روی زمین می نشیند