مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-12اقتصادي

سربیشه وارد فاز پرورش ماهی تیلاپیا شد


پرورش ماهی تیلاپیا برای اولین بار در شهرستان سربیشه آغاز و در استخری به مساحت 2025 متر مربع با تعداد 8000 قطعه بچه ماهی تمام نر تیلاپیا به صورت رایگان توسط جهاد کشاورزی توزیع شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر جهاد کشاورزی سربیشه گفت: پرورش ماهی تیلاپیا برای اولین بار در شهرستان سربیشه آغاز و در استخری به مساحت 2025 متر مربع با تعداد 8000 قطعه بچه ماهی تمام نر تیلاپیا به صورت رایگان توسط جهاد کشاورزی توزیع شد.

مریم جوادی بایگی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان سربیشه دارای 17 عدد استخر دومنظوره ذخیره آب کشاورزی و پرورش ماهی فعال به مساحت 38 هزار و 350 مترمربع با تولید 89.

9 تن ماهی گرم آبی و 3 تن ماهی سردآبی در سال بوده که زمینه اشتغال 30 نفر را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: پرورش ماهی تیلاپیا برای اولین بار در شهرستان سربیشه آغاز و در استخری به مساحت 2025 متر مربع با تعداد 8000 قطعه بچه ماهی تمام نر تیلاپیا به صورت رایگان توسط جهاد کشاورزی توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی سربیشه بیان کرد: تیلاپیا جزء ماهیان گرمابی بوده و در مزارع کشورهای مختلف با اقلیم گرمسیری و نیمه گرمسیری پرورش داده می شود.

جوادی بایگی با بیان اینکه ماهی تیلاپیا مانند ماهی کپور، ماهی ایده آلی برای پرورش است، افزود: جیره غذایی آن تغذیه مستقیم، به وسیله جلبک ها، مواد پوسیده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربیشه وارد فاز پرورش ماهی تیلاپیا شد

سربیشه وارد فاز پرورش ماهی تیلاپیا شد