مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-10سياسي

جامعه نباید از افزایش تعرفه های پزشکی آسیب ببیند/ خطر کاهش کیفیت خدمات بهداشتی


عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه کف جامعه نباید از افزایش تعرفه های پزشکی آسیب ببیند گفت: خطر کاهش کیفیت خدمات بهداشتی در کمین است که دولت باید با ظرفیت بیمه ها مانع از این کار شود.

- ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره احتمال افزایش مجدد تعرفه های بیمه ای اظهار داشت: بخش خصوصی وقتی هر خدمتی که به جامعه ارائه می دهد بنا دارد تا سود این کار را هم ببرد اما آنکه در جامعه فشار را تحمل می کند مردم هستند لذا باید مراقب این افزایش قیمت ها بود.

  عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: باید شرایطی را به وجود آوریم که نه مردم کف جامعه از افزایش تعرفه ها آسیب ببیند و هم اینکه جامعه پزشکی سهم و سود خود را از ارائه خدمات ببرند و به همین دلیل باید از ظرفیت بیمه ها در کشور باید استفاده کنیم.

نماینده مردم سراوان در مجلس با بیان اینکه بخش خصوصی اگر می خواهد کیفیت خدمات پزشکی  خود را در جامعه حفظ کند بایستی  سود او را هم در نظر گرفت ضمن اینکه اگر قیمت ها متناسب نباشد بخش خصوصی نابود شده و عملا کیفیت کار ارائه شده اش کاهش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: نباید اجازه دهیم فشاری به قشر زحمتکش جامعه وارد بیاید و بیمه ها می توانند با ورود جدی به این قضیه هم سود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نباید از افزایش تعرفه های پزشکی آسیب ببیند/ خطر کاهش کیفیت خدمات بهداشتی

جامعه نباید از افزایش تعرفه های پزشکی آسیب ببیند/ خطر کاهش کیفیت خدمات بهداشتی