مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-10اقتصادي

سند مالکیت برای یک هزار و 940 کیلومتر از رودخانه های استان صادر می شود


در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب منطقه ای اردبیل و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نسبت به صدور سند مالکیت برای یک هزار و 940 کیلومتر از رودخانه های استان تاکید شد.

- ایسنا/اردبیل در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب منطقه ای اردبیل و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نسبت به صدور سند مالکیت برای یک هزار و 940 کیلومتر از رودخانه های استان تاکید شد.

  20 تیر ماه با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقهای اردبیل و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان چالشها و مسایل مربوط به امور ثبتی و اجرای قانون حدنگار و کاداستر و اخذ اسناد مالکیت برای اموال غیرمنقول دولتی بررسی و تفاهم نامه همکاری نیز منعقد و مبادله شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقهای اردبیل با اشاره به رویکرد جدید شرکت در زمینه شفافیت در فعالیتها و صیانت از انفال، گفت: بر اساس اصل 45 قانون اساسی، تمامی بستر رودخانهها و منابع آبی در اختیار حکومت اسلامی بوده و انفال محسوب میشوند و در قانون توزیع عادلانه آب در ماده 1 ضمن تصریح بر اصل 45 قانون اساسی و همچنین ماده 2 قانون تعیین و نگهداری از بستر منابع آبی، صیانت و تولیت آن بر عهده شرکت آب منطقهای میباشد که بر همین اساس و در اجرای قانون، آزادسازیهای انجام شده اخیر در بستر منابع آبی من جمله رودخانهها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت برای یک هزار و 940 کیلومتر از رودخانه های استان صادر می شود

سند مالکیت برای یک هزار و 940 کیلومتر از رودخانه های استان صادر می شود