مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-10پزشكي

جدیدترین هشدار سازمان بهداشت جهانی


سازمان بهداشت جهانی دیروز با صدور یک راهنمای جدید به صورت ضمنی و محتاطانه فرضیه انتقال هوایی ویروس کرونا را تایید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصر ایران، سازمان بهداشت جهانی پس از دریافت نامه هشدار از سوی ده‌ها دانشمند درباره امکان انتقال ویروس از روی هوا، دیروز اعلام کرد شواهد بیشتری مبنی بر انتقال هوایی ویروس کرونا به دست آمده است.

سازمان بهداشت جهانی احتمال انتقال هوایی ویروس کرونا را به طور ضمنی تایید کرده اما همچنان تاکید کرده راه اصلی انتقال ویروس کرونا از طریق قطرک های تنفسی فرد آلوده است که از طریق سرفه و عطسه و یا حرف زدن در فضای اطراف منتشر می‌شود.

این سازمان در توصیه‌های به روز شده خود درباره ویروس کرونا، دیروز (پنج‌شنبه) قرار گرفتن طولانی مدت در محیط‌های بسته و پرازدحام را به عنوان یکی از راه‌های احتمالی انتقال ویروس ذکر کرده و در راهنمای جدیدی در وب‌سایت خود نوشت؛ شواهدی از امکان انتقال ویروس از طریق هوا در مکان‌های بسته و شلوغ و فاقد تهویه مناسب وجود دارد.

پیش از این سازمان بهداشت جهانی گفته بود که انتقال هوایی ویروس کرونا فقط در مکان‌هایی چون بیمارستان و یا آزمایشگاه‌ها و در طی اقدامات معین پزشکی مانند لوله‌گذاری تنفسی به بیماران بدحال کرونایی، نگران‌کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین هشدار سازمان بهداشت جهانی

جدیدترین هشدار سازمان بهداشت جهانی